reklama

reklama

New Goodies

1:24

От известно време се опитвам да седна и да напиша този пост. Винаги съм обичала публикациите на тема New Goodies и не знам защо този път ми отне толкова много време. В публикацията ще видите и някои придобивки от преди нова година.

Преди 10 дни се видях с Полина от Policosmetics82 за да ми даде едни сенки, който си харесах от разпродажбата й, която може да видите тук. Купих си сенки на Burberry в цвят Rosewood. Цветът е много нежен и макар да изглежда, че е със студен подтон, на окото цветът е много нежен лилавеникаво-розово-сивкав и има много лек перлен отенък, който прави цветът загадъчно закачлив. 

Разхождайки се с Поли минахме през Сефора, в която имаше намаления. Тък е моментът да ви предупредя да внимавате много и да четете, доста от предлаганите продуктите бяха със срок на годност до 01.2015г. и още не мога да разбера как по дяволите продаваме стока с изтекъл срок на годност ( имаше продукти с годност до 2014г и при това бяха червила! ). От намаленията си харесах сенките на Estee Lauder Pure Color в цвят Hot Cinnamon (35). Цветът на сенките наистина се доближава до канелените пръчици, като в него се преплитат безброй златисто-червеникави частици, които на окото не са толкова забележими. 

Пробвах и двете сенки и мога да кажа, че качеството им е страхотно, не се разпрашват и се преливат/ опушват много лесно. 
Тъй като сме на тема сенки , ще продължа с още няколко нови цвята, които добавих в колекцията си. Купих си Cranberry на MAC. От известно време исках да попълня колекцията си с червеникаво-лилаво-керамидени цветове и какво по-добро от добрия стар Cranberry

Съвсем случайно разбрах, че от Kiko са се сетили да направят свободна система от рефили и празни палитри. поръчах си празна палитра с 9 места за сенки и 5 рефила ( поръчах си още 3 но в момента ги чакам) Сенките, които поръчах са: 203, 215, 218, 237 и 401. Нещото, което не ми хареса в тези сенки е това , че много се разпрашват, както в палитрата така и на окото. Посленият път когато се гримирах с тях под окото ми имаше безброй прашинки. Цветовете са  интензивни, много лесно се преливат/опушва, но както казах много се разпрашват.


  
Kiko 203

Kiko 215

Kiko 216
Kiko 401

L-R: 203, 237, 215, 218, 401
Харесвате ли аромата на горчив бадем? Аз го обожавам за това  и много се зарадвах когато получих от SNB лосионът им за тяло и ръце с аромат на горчив бадем. Лосионът разполага с много удобен дозатор. Консистенцията е плътна и мазна, но разнасянето е много лесно и попива сравнително бързо. Лосионът е идеален за притежателките на суха кожа, като мен. 

За къде съм без Nivea in shower, макар , че не го ползвам активно през зимата, никога една бутилчица не ми е излишна. 

Имах , честта да си избера една част от коледния ми подарък от шефовете и познайте какво си харесах. Много ясно, че грабнах най-блестящото нешо в магазина на Yves Rocher, а именно празничният им душ гел с аромат на какао и портокал или по скоро на едни лидълски бизквитки с желиран портокал залят с шоколад. Мирише страхотно!!!

От Bioderma пък ме зарадваха с една мини мицеларна вода от лимитираната им колекция, която е с много сладурски етикет.
Разбира се и от Avon ме зарадваха с един страхотен червен пясък със златисти и червени частички Avon Stardust - Cherry Dazzler и една пяна за вана с аромат на ябълка.  

Все забравях да ви покажа лакът на SNB  с гръмкото име Atanas, че и днес лакчето има имен ден!

Бях си взела пинкс кутията и ето какво се спотайваше  в нея кремът за лице на Lierac от серията Magnificence, който упорито тествам заедно със серума от същата серия и мога да кажа, че съм много доволна, скоро ще има и цял пост на тази тема. 

Получих и мини спиралата на  Dior - Diorshow  Iconic Overcurl.  

И разбира се балсамче на EOS. Обожавам балсамите на EOS. Първо формата им е супер сладурска и лесно ги намирам в чантата, ароматите са божествени и наистина хидратират устните ми.

Най-сетне си получих и Orly - Smoked Out, който може да видите тук.
Бях на откриването на новия магазин на MAC в София и се покаях, че си го причиних. Беше тотална лудница и дори не успях да си взема това което бях намислила. Отидох след два дни с идеята да си взема пудрата Studio Fix и да си харесам още нещичко, но отново беше голяма лудница и само си взех пудричката и дим да ме няма. Тези дни мисля да се разходя до там и се надявам да не е чак такава лудница и да имам възможноста да разгледам без да ме побутват от ляво и от дясно.

Продуктите, който ще видите на следващите редове са  от 11-12 месец , но така и нямах време да ги публикувам, надявам се нямате нищо против, че ги включвам. 
Бях твърдо решена, че искам отново да си взема Estee Lauder Double Wear и ето че от бутиците на Естии ме зарадваха с отсъпка от -20% и как въобще бих могла да се въздържа! ФДТ е много хубав и седи естествено ако се постави с лека ръка и се размаже и втрие добре. Не запушва порите и дава средно до плътно покритие в зависимост от желанието ви. Това  единствения ФДТ ( добре де един от единствените) , който не ми се свлича и с него мога да изкарам над 14 часа. 

Беще ми свършила мицеларната вода на Bioderma и исках да пробвам нещо ново и така се спрях на  Mixa Optimal Tolerance, която е предзначена за чуствителна кожа. Мицеларната вода не е никак лоша, икономична е и почиства сравнително добре. 

Един ден влизайки в Лили съзрях Manhattan Give Me Sprakle,  който е пясък с оловен цвят и разкошен сребрист отблясък. 
Още преди да пуснат колекцията Hollywood от Avon, вече бях разгледала червилата в един сръбски блог и си бях набелязала Hollywood Siren, което е с разкошен и плътен винен цвят.

Получих и няколко нови продукта от L'oreal: Mythic Oil Seve Protection е термозащица под формата на крем и е обогатена с различни масла. Косата ми я обича, защото е суха и малсата ми се отразяват отлично. 

Matrix Oil Wonders Egyptian Hibiscus е с много приятен и лек цветисто-билков аромат.

Kerastase Couture Styling Curl Fever е гел за оформяне на къдрици с много приятен аромат.

Тези дни ще опитам да снимам и останалата част от новите (старите) придобивки.

You Might Also Like

0 коментара

Like us on Facebook

Subscribe